ضدعفونی کننده بر پایه افزودنی گرافنی(دکتر نانو)

 
شرکت GraphenCA یک شرکت مهندسی و فن‌آوری است که محصولاتی بر پایه گرافن را تولید و عرضه می‌کند.
این شرکت از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود جهت فروش پوشش آنتی باکتریال " دکتر نانو " در راستای مبارزه با شیوع کویید ۱۹ خبر داده است.
دکتر نانو فرمولی برای ایجاد محیطی ضد ویروسی است که سطوح مختلف را برای مدت زمان ۷ تا ۱۰ سال در برابر باکتری ها محافظت می‌کند.
پیتر نسودا، رئیس امور بین الملل شرکت اظهار داشت: " با شیوع بیماری COVID -19 ، ما شاهد رشد بالقوه تقاضا برای محصولات ضد باکتری بوده‌ایم و در پاسخ به این تقاضا سایت فروش آنلاین راه اندازی گردید و افزایش مقیاس قابل توجهی در تولید انجام شد." سرگئی وسکرنسکی , رئیس بخش R & D شرکت می‌گوید: " راه‌حل آنتی باکتریال فرموله شده در شرکت می‌تواند به صورت رنگ‌ و پوشش بیرونی برای دیوارها و سطوح عمومی که معمولا در معرض ویروس‌ها بیشتر قرار دارند همچون بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو یا فرودگاه‌ها می تواند به راحتی به کار رود.
طبق گفته پژوهشگران شرکت GrapheneCA ، این فرمول ، متابولیسم میکرو ارگانیسم‌ها را با محدود کردن تنفس سلولی و تقسیم سلول، مسدود می‌کند.
مطالعات مستقل نشان داده‌اند که میکروارگانیسم‌ها هنگام برخورد با سطوح پوششی روکش دکتر نانو از بین میروند.
شرکت همچنین جهت اطلاع عموم اعلام کرده است که آزمون‌های micro بر طبق استاندارد صنعتی ژاپن (JIS Z 2801-2000) انجام شده است که در سراسر جهان به عنوان مرجعی برای تایید اثربخشی ضدباکتریایی شناخته می شود. داده‌های تست های انجام شده نشان داده اند که پوشش GrapheneCA ، قابلیت از بین بردن باکتری‌های گرم- مثبت و گرم- منفی خطرناک را فراهم می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده است

EnglishIran